Turinio pašalinimo gairės
Šiame vadove paaiškinama, kaip pranešti apie turinį, kurį norėtumėte pašalinti iš mūsų svetainės (-ių).
Tupas l: Greičiausias ir paprasčiausias būdas pateikti pašalinimo užklausą - pasinaudoti pranešimo mygtuku ir užpildyti internetinę formą arba susisiekti su palaikymo komanda adresu [email protected]. Pateikę išsamią informaciją padėsite mums ištirti jūsų užklausą.
2 žingsnis: pateikite tiesiogines nuorodas į pažeidžiantį turinį. Tam, kad galėtume išsamiai ištirti klausimą, prašytume jūsų pateikti mums tikslias nuorodas, kuriose yra pažeidžiantis turinį.
3 žingsnis: padarykite ekrano nuotrauką (jei reikia).
4 žingsnis: laukite pagalbos tarnybos atsakymo. Bendrasis mūsų bilietų nagrinėjimo laikas yra 72 valandos, tačiau kiekvienu konkrečiu atveju jis gali skirtis. Bilieto apdorojimo laikas gali nenurodyti, per kiek laiko problema bus išspręsta. Priklausomai nuo konkretaus atvejo ir problemos tipo, mūsų tyrimui atlikti gali prireikti skirtingo laiko.
5 žingsnis: būkite pasirengę pateikti savo tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Užtikrinkite, kad jūsų asmens tapatybės dokumento galiojimo laikas nėra pasibaigęs arba jis nėra fiziškai pažeistas.
6 žingsnis: Atsižvelgiant į problemos pobūdį, palaikymo tarnyba gali paprašyti papildomos informacijos.
7 žingsnis: Jei bus aptiktas „akivaizdžiai neteisėtas“ turinys, jis bus nedelsiant pašalintas. Kai gauname skundų pašalinti tariamai neteisėtą turinį, skundą atidžiai peržiūrime. ljeigu turinys pažeidžia įstatymus, jis bus nedelsiant pašalintas.
Paskutinis atnaujinimas 2023 04 02